Start Aktualności Wycieczka do Ojcowa, Krakowa, Wieliczki i Oświęcimia

Wycieczka do Ojcowa, Krakowa, Wieliczki i Oświęcimia

W dniu 25.04.2019r. uczniowie głównie klasy VI VII udali się na wycieczkę do Małopolski. W pierwszym dniu mieliśmy w planie zwiedzanie zamku w Pieskowej Skale i Centrum Edukacyjnego Ojcowskiego Parku Narodowego. Drugi dzień rozpoczęliśmy od zwiedzania Krakowa - Muzeum Podziemne, Wawel, Brama Floriańska, Barbakan, Sukiennice, Katedra na Wawelu, Dzwon Zygmunta, Groby w podziemiach Katedry i Smok Wawelski. Następnie udaliśmy się na obiad a potem do Wieliczki gdzie zwiedzaliśmy kopalnie soli. W trzecim  dniu powrotu do domu zwiedzaliśmy Obóz w Oświęcimiu - Brzezińce. Zdjęcia jakie obejrzeliśmy na terenie obozu i wiadomości jakie przekazała nam pani przewodnik na wszystkich zrobiły ogromne wrażenie i szok związany z warunkami życia panującymi w obozie.

Mamy nadzieję, że u każdego z uczestników pozostanie jakiś fragment wiedzy przekazany przez przewodników, bo było jej naprawdę sporo. Do zobaczenia na kolejnej wycieczce do ciekawych miejsc. Zapraszamy do obejrzenia zdjęć TUTAJ.

BiP

odliczanie
pozostało do końca wakacji

Szkoła prowadzi jawny rejestr zbiorów danych osobowych